متخصص بیماری های لثه

3 متخصص بیماری های لثه برتر جهانشهر کرج [در مرداد 1403] - راویل

متخصص بیماری های لثه در جهانشهر کرج
متخصص بیماری های لثه
فیلتر نتایج
کسب و کارهای تبلیغاتی
  • برند
  • فیلتر شهر و محلات

3 متخصص بیماری های لثه برتر جهانشهر کرج [در مرداد 1403] - راویل

متخصص بیماری های لثه در جهانشهر کرج

متخصص بیماری‌های لثه وظیفه تشخیص، درمان، و پیگیری بیماری‌های مرتبط با لثه و بافت‌های دهانی را دارند. برای مثال دو مورد از بیماری‌های لثه شامل: التهاب لثه (جینژیویتیس) که با تورم، قرمزی و خونریزی لثه همراه است، و پریودونتیت که به تخریب بافت‌های پشت لثه و از دست رفتن استخوان فک منجر می‌شود. کیسه‌های لثه نیز جزو بیماری‌های لثه است شامل سوراخ‌های عمیق در لثه که ممکن است باعث خونریزی و تورم شوند. در صورت مشاهده هر یک از این علائم، مراجعه به متخصص بیماری‌های لثه برای تشخیص و درمان به موقع ضروری است.

روش‌های درمانی متخصص بیماری‌های لثه چیست؟

روش‌های درمانی متخصص بیماری‌های لثه به شدت به نوع و شدت بیماری بستگی دارد. این روش‌ها ممکن است شامل موارد زیر باشند:

  1. تراپی لثه: در موارد التهاب لثه یا پریودونتیت، انجام تراپی لثه (همچون تمیزکاری لثه) توسط متخصص بیماری‌های لثه به منظور تخریب بافت‌های التهابی، حذف سایر علل، و بهبود بهداشت لثه انجام می‌شود.
  2. جراحی لثه: در برخی موارد پیشرفته‌تر بیماری‌های لثه، نیاز به جراحی لثه (مانند جراحی پریودونتال) برای ترمیم بافت‌های دهانی و بازسازی لثه وجود دارد.

از روند درمان متخصص بیماری های لثه چه انتظاری باید داشته باشید؟

در مرحله اول پزشک دهان شما را برای تشخیص مشکل بررسی می‌کنید و پس از تشخیص روند درمان را در همان جلسه یا جلسه دیگر شروع می‌کند. پس از درمان اولیه، شما ممکن است به تدابیر پس از درمان توجه داشته باشید، از جمله پیگیری منظم و نکات بهداشت دهانی مرتبط با لثه. تغییرات بهبود یافته در علائم بیماری مانند کاهش تورم و خونریزی لثه، تغییرات در رنگ لثه به سمت طبیعی‌تر، و کاهش درد و ناراحتی باید دیده شود. در نهایت، پس از رعایت کردن نکات گفته شده و ویزیت‌های مجدد، بیماری‌های لثه شما درمان می‌شوند.

راویل؛ مرجع پیدا کردن بهترین متخصصین بیماری های لثه

تیم ما در راویل، با تلاش و دقت بسیار توانسته است، لیست اسامی و شماره تماس متخصصان بیماری‌های لثه در استان البرز را جمع‌آوری کند تا شما بتوانید بهترین و محبوب‌ترین متخصص را انتخاب کنید. با مطالعه نظرات بیماران قبلی پیدا کنید.

دیدگاه کاربران
آخرین نظرات منتشر شده اصناف

اشتراک گذاری