فوق تخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی

3 فوق تخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

فوق تخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی در گوهردشت کرج
فوق تخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی
فیلتر نتایج
کسب و کارهای تبلیغاتی
  • برند
  • فیلتر شهر و محلات

3 فوق تخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

فوق تخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی در گوهردشت کرج

پزشکان فوق تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی یا همان فوق تخصص اورولوژی نقش مهمی در سلامت افراد جامعه ایفا می‌کنند. این تخصص به بررسی، تشخیص، و درمان مشکلات مرتبط با سیستم ادراری و تناسلی انسان می‌پردازد. این مشکلات می‌توانند شامل اختلالات کلیه، سنگ‌های ادراری و التهابات مجاری ادراری باشند. اگر علائمی نظیر درد یا سوزش در منطقه کلیه و ادراری، خون در ادرار و مواردی از این دست را مشاهده کردید، باید به این تخصص مراجعه کنید.

پزشکان فوق تخصص جراحی کلیه مجاری ادراری و تناسلی چه بیماری‌هایی را درمان می‌کنند؟

  1. سنگ‌های کلیه و ادراری: سنگ‌های ایجاد شده در کلیه و مجاری ادراری یکی از مشکلاتی است که این متخصصان درمان می‌کنند.
  2. بیماری‌های کلیه: از جمله بیماری‌های التهابی، کیست‌ها، اختلالات خونریزی، و نارسایی کلیه‌ها که نیاز به درمان و مراقبت دارند.
  3. بیماری‌های پروستات: مشکلات مردانه مانند بزرگی پروستات (BPH)، التهاب پروستات (پروستاتیت)، و سرطان پروستات توسط این متخصصان درمان می‌شوند.
  4. بیماری‌های تناسلی زنانه: از جمله عفونت‌های رحمی، جراحی‌های مربوط به اندومتریوزیس، و بیماری‌های دیگر دستگاه تناسلی زنانه را درمان می‌کنند.
  5. بیماری‌های مجاری ادراری: شامل سایر مشکلات مجاری ادراری مانند انسدادهای ادراری، عفونت‌های مجاری ادراری و موارد دیگر توسط ایشان درمان می‌شوند.

چه زمانی باید به فوق تخصص اورولوژی مراجعه کنیم؟

مشکلات کلیه و مجاری ادراری ممکن است با علائم و نشانه‌های متنوعی همراه باشند. برخی از علائم رایج شامل درد یا سوزش در ناحیه پایینی شکم، درد در منطقه کلیه و خون در ادرار (همچون ادرار خونی یا ادرار غلیظ و قهوه‌ای) می‌شوند. همچنین، در صورت انسداد مجاری ادراری ممکن است افراد دچار تورم ناحیه شکمی و درد شدید در ناحیه پایینی شکم شوند که در این صورت باید فورا به فوق تخصص اورولوژی در استان البرز مراجعه کنند.

پیدا کردن بهترین فوق تخصص جراحی کلیه و مجاری ادراری و تناسلی در استان البرز با راویل

اگر به دنبال راهی ساده هستید تا به یک لیست از بهترین فوق تخصص‌های اورولوژی در استان البرز دسترسی داشته باشید، راویل اینجا است که کارتان را راحت‌تر کند. تیم ما با تلاش‌های فراوان توانسته است تا لیست کاملی از پزشکان فوق تخصص کلیه مجاری ادراری و تناسلی جمع‌آوری کنند تا شما بتوانید به راحتی به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

دیدگاه کاربران
آخرین نظرات منتشر شده اصناف

اشتراک گذاری