متخصص پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری

3 متخصص پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

متخصص پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری در گوهردشت کرج
متخصص پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری
فیلتر نتایج
کسب و کارهای تبلیغاتی
  • برند
  • فیلتر شهر و محلات

3 متخصص پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

متخصص پزشکی اجتماعی و طب پیشگیری در گوهردشت کرج

پزشکان اجتماعی و طب پیشگیری (Preventive and social medicine) به عنوان پزشکانی با دیدگاه گسترده به مسائل جامعه‌شناسی و پزشکی فعالیت می‌کنند. متخصصان پزشک اجتماعی به تحلیل عوامل اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و روانی که بر سلامت انسان‌ها تأثیر می‌گذارند می‌پردازند. این متخصصان وظایفی مثل واکسیناسیون، مشاوره بهداشتی جهت پیش‌گیری از بیماری‌ها و آزمایش‌های اسکرینینگ (Screening) دارند. برای اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید. 

وظایف متخصص پزشک اجتماعی و طب پیشگیری چیست؟

از وظایف اصلی که یک متخصص پزشک اجتماعی و طب پیشگیری دارد، تحلیل و بررسی شرایط جامعه بر روی سلامت مردم است. با تحلیل درست و ارائه راهکارهای مناسب، می‌توانند از بیماری‌های خطرزای روحی و جسمی جلوگیری کنند. بنابراین یکی از مهم‌ترین وظایف‌شان، پیش‌گیری از بیماری‌ها بر اساس شرایط اقتصادی، سیاسی و فرهنگی جامعه است. 
تعیین کردن عوامل خطر بیماری‌های مختلف و همچنین ارائه خدمات پیش‌گیری مانند اجرا کردن ارزشیابی‌های غربالگری از وظایف دیگر یک متخصص پزشک اجتماعی و طب پیشگیری در کرج است. 

چه زمانی باید به متخصصان پزشک اجتماعی و طب پیش‌گیری مراجعه کرد؟

  • وقتی که با مسائل اجتماعی برخورد کرده‌اید: اگر شما یا خانواده‌تان با مشکلاتی مانند سوءاستفاده از مواد مخدر، خشونت خانگی یا تبعیض اجتماعی روبرو هستید.
  • زمانی که نیاز به مشاوره در مورد سلامت روانی دارید: اگر با اضطراب، افسردگی، اختلالات تغذیه‌ای یا مشکلات روانی دیگر مواجه هستید.
  • وقتی که به پشتیبانی در موارد پزشکی نیاز دارید: برای مثال، اگر دارای بیماری‌های مزمن هستید و نیاز به مدیریت و تحلیل منظم دارید.
  • برای واکسیناسیون: در زمان‌هایی که واکسیناسیون‌ها برای جلوگیری از بیماری‌های عفونی توصیه می‌شوند، مانند واکسیناسیون کودکان یا واکسیناسیون علیه آنفلوآنزا در فصل سرما.
  • زمانی که نیاز به آزمایش‌های اسکرینینگ دارید: اگر در خانواده شما تاریخچه بیماری‌های مزمن مثل سرطان وجود دارد، پزشک ممکن است آزمایش‌های پیشگیری را توصیه کند.
  • برای مشاوره در مورد سبک زندگی سالم: اگر به توصیه‌ها در مورد تغذیه، ورزش، کاهش استرس و سلامت عمومی نیاز دارید.

از راویل برای یافتن بهترین متخصصان علم پزشکی اجتماعی کمک بگیرید

راویل کار شما را برای پیدا کردن بهترین پزشک اجتماعی و طب پیشگیری در کرج راحت‌ کرده است. ما پزشکان متخصصی را معرفی می‌کنیم که با مهارت‌ها و تجربه‌شان می‌توانند در روند پیش‌گیری و کند کردن برخی از بیماری‌های مزمن کمک کنند.
 

دیدگاه کاربران
آخرین نظرات منتشر شده اصناف

انقد رستوران تکراری رفتم که خسته شده بودم و خوشبختانه اینجا با رستورانای جدیدی که اصن نمیدونستم وجود دارن آشنا شدم.

به نظرم قبل این که بخوایم توی کرج هر جایی بریم، باید یه سر به راویل بزنیم. لامصب با یه جاهایی آشنا میشی که انگار وجود نداشتن و تو نمیدونی چجوری نمیدونستی که اینا هستن...

با تشکر از جناب دکتر افشین تقی خانی به خاطر خدمات و دلسوزی ایشان.

اشتراک گذاری