نوار عصب و عضله

3 نوار عصب و عضله برتر جهانشهر کرج [در مرداد 1403] - راویل

نوار عصب و عضله در جهانشهر کرج
نوار عصب و عضله
فیلتر نتایج
کسب و کارهای تبلیغاتی
  • برند
  • فیلتر شهر و محلات

3 نوار عصب و عضله برتر جهانشهر کرج [در مرداد 1403] - راویل

نوار عصب و عضله در جهانشهر کرج

الکترومیوگرافی یا همان نوار عصب و عضله یک روش غیرتهاجمی است که برای تشخیص اختلالات عصبی، عضلانی و مطالعه دردهای بیماران استفاده می‌شود. می‌توانید در بسیاری از کلینیک‌های تشخیصی پزشکی، نوار عصب و عضله بگیرید. این فناوری نه تنها به پزشکان کمک می‌کند تا بیماری‌های عضلانی و حرکتی افراد را تشخیص دهند، بلکه در برنامه‌ریزی درمانی نیز نقش حیاتی دارد. در صورت داشتن علائمی مانند سوزن سوزن شدن، بی حسی و ضعف عضلانی بخشی از بدن پزشکان توصیه می‌کنند تا نوار عصب و عضله گرفته شود.

نحوه آماده شدن برای گرفتن نوار عصب و عضله

پیش از گرفتن نوار عصب و عضله نباید کارهای خاصی انجام دهید اما باید شرایط زیر را برای تجربه بهتر فراهم کنید:

  • پیش از مراجعه به کلینیک حمام بروید و یک لباس راحت به تن کنید.
  • از مرطوب‌کننده، لوسیون‌های مختلف و عطر پیش از مراجعه به کلینیک استفاده نکنید.
  • برای استفاده کردن از رقیق‌کننده‌های خون و هرگونه دارو پیش از این تست، با پزشک‌‌تان مشورت کنید.

چه روش‌های درمانی برای مشکلات عصب عضله وجود دارد؟

پس از تشخیص مشکلات عصب عضله از طریق نوار الکترومیوگرافی، روش‌های درمانی متنوعی وجود دارد. از جمله این روش‌ها می‌توان به فیزیوتراپی اشاره کرد که به کمک تمرینات عضلانی و حرکات تصحیحی به تقویت و بهبود عملکرد عضلات کمک می‌کند. همچنین، در صورت بروز مشکلات عصبی مانند پارکینسون، درمان‌های دارویی از جمله مصرف داروهای آنتی‌استروئیدی به بیماران کمک می‌کند. در موارد شدیدتر، جراحی نیز ممکن است لازم باشد تا از طریق جراحی‌های عمقی برخی از مشکلات عصب عضله‌ای را حل نماید.

راویل، راهنمای پیدا کردن بهترین مراکز تشخیصی جهانشهر کرج

اگر با در نقاط مشخصی از بدن‌‌تان احساس سوزن سوزن دارید، در اندام‌های حرکتی‌تان درد احساس می‌کنید یا ضعف عضلانی غیر طبیعی تجربه می‌کنید، مراجعه به پزشک متخصص و گرفتن یک نوار عصب و عضله پیشنهاد می‌شود. روند گرفتن این تست حدود 60 تا 90 دقیقه است که باعث می‌شود پزشک بتواند مشکل‌تان را تشخیص دهد. تیم راویل در سال‌های گذشته توانست است یک لیست کامل از کلینیک‌هایی که در آن تست عصب و عضله گرفته می‌شود، جمع‌آوری کند تا شما بتوانید به راحتی این تست را بگیرید و نتیجه آن را به پزشک‌تان نشان دهید. امکان مطالعه کردن نظرات بیماران قبلی‌شان در این لیست یکی از ویژگی‌های جذابی است که راویل در اختیارتان قرار داده است تا بتوانید بهترین کلینیک را انتخاب کنید.

دیدگاه کاربران
آخرین نظرات منتشر شده اصناف

اشتراک گذاری