فوق تخصص جراحی گوارش

3 فوق تخصص جراحی گوارش برتر کرج [در مرداد 1403] - راویل

فوق تخصص جراحی گوارش در کرج
فوق تخصص جراحی گوارش
فیلتر نتایج
کسب و کارهای تبلیغاتی
  • برند
  • فیلتر شهر و محلات

3 فوق تخصص جراحی گوارش برتر کرج [در مرداد 1403] - راویل

فوق تخصص جراحی گوارش در کرج

پزشکان فوق تخصص جراحی گوارش، بیماری‌ها و اختلالات مربوط به دستگاه گوارش را درمان می‌کنند. این متخصصان اختلالات مختلفی را مانند زخم معده، تومورهای گوارشی و انسدادهای روده‌ای درمان می‌کنند و همچنین عمل جراحی لاغری باریاتریک را نیز انجام می‌دهند.  پزشک فوق تخصص جراجی گوارش، با انجام آزمایش‌های مختلفی مانند آندوسکوپی، کولونوسکوپی، آندوسونوگرافی و تصویربرداری تخصصی مانند CT scan به تشخیص بیماری‌های گوارشی می‌رسند. 

پزشک فوق تخصص جراحی گوارش چه وظایفی دارد؟

  • تشخیص و درمان بیماری‌های گوارشی: پزشکان فوق تخصص جراحی گوارش به درمان بیماری‌هایی چون زخم معده و عفونت‌های دستگاه گوارش می‌پردازند.
  • انجام عمل‌های جراحی: این نوع از پزشکان مسئول انجام عمل‌های جراحی در مریضان با مشکلات جدی گوارشی می‌باشند. این عمل‌ها ممکن است شامل برداشتن تومورها شود.
  • مشاوره و پیگیری: پزشکان فوق تخصص جراحی گوارش ممکن است به بیماران در مورد پیشگیری از بیماری‌های گوارشی، نحوه مراقبت پس از عمل جراحی و نیاز به پیگیری‌های دوره‌ای پس از عمل مشاوره دهند.

چه زمانی باید به فوق تخصص جراحی گوارش مراجعه کنیم؟

در صورتی که با مشکلات مزمن گوارشی مانند درد شکم، یبوست یا اسهال مزمن، خونریزی معده یا روده و سوزش مری مواجه هستید، باید به فوق تخصص جراحی گوارش مراجعه کنید.
همچنین، اگر پزشک شما تشخیص داده است که به عمل جراحی جهت درمان مشکل گوارشی نیاز دارید یا شما علائمی نظیر خونریزی نامعمول از معده یا روده و تغییرات نادرست در رنگ مدفوع برخورد کرده‌اید، مراجعه فوری به فوق تخصص جراحی گوارش به شدت توصیه می‌شود.

راویل؛ پل آسان ارتباط با فوق متخصصین در استان البرز

راویل یک پلتفرم است که از میان مشاغل مختلف در استان البرز ، یک لیست کامل جمع‌آوری کرده است تا شما بتوانید به راحتی به هر تخصصی در استان البرز دسترسی داشته باشد. در همین جهت، تیم ما با تلاش فراوان توانسته است تا یک لیست از بهترین پزشکان فوق تخصص جراحی گوارش جمع‌آوری کنید تا بتوانید در اسرع وقت به آن‌ها مراجعه کنید. 

دیدگاه کاربران
آخرین نظرات منتشر شده اصناف

اشتراک گذاری