فوق تخصص جراحی کودکان

3 فوق تخصص جراحی کودکان برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

فوق تخصص جراحی کودکان در گوهردشت کرج
فوق تخصص جراحی کودکان
فیلتر نتایج
کسب و کارهای تبلیغاتی
  • برند
  • فیلتر شهر و محلات

3 فوق تخصص جراحی کودکان برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

فوق تخصص جراحی کودکان در گوهردشت کرج

نیاز به جراحی در کودکان امری ناخوشایند است اما بهتر است با پیدا کردن بهترین پزشک فوق تخصص، درصد موفقیت عمل‌های جراحی را بالاتر ببریم. پزشکان فوق تخصص جراحی کودکان با دانش و تجربه عالی در جراحی کودکان می‌‌توانند مشکلات مختلفی را درمان کنند و کودکان را به وضعیت اولیه و سالم خود برگردانند.

وظایف آنها شامل انجام عمل‌های جراحی پیچیده، تشخیص و درمان بیماری‌های جراحی مانند فتق، تخلیه مایع مغزی، و مشکلات ساختاری دیگر است. در مواجه با مشکلات اورژانسی باید از کمک یکی از پزشکان حاذق فوق تخصص جراحی کمک بگیرید.

فوق تخصص جراحی کودکان چه جراحی‌هایی را انجام می‌دهند؟

پزشکان فوق تخصص جراحی کودک، عمل‌های جراحی مختلفی را انجام می‌دهند که برخی از رایج‌ترین آن‌ها شامل موارد زیر می‌شود:

  1. عمل‌های جراحی معمولی: این شامل عمل‌هایی مانند استخوان‌شکستگی‌ها، جراحی‌های اختلالات ارتوپدی و جراحی‌های عمومی (مانند عمل‌های ریه و شکم) می‌شود.
  2. جراحی‌های قلبی و عروقی کودکان: انجام جراحی‌های برای تعمیر مشکلات قلبی و عروقی در کودکان، مثل جراحی چرخه تعمیری قلب (CABG) یا جراحی تعویض ستون آئورت (aortic valve replacement) و غیره.
  3. جراحی‌های مغز و اعصاب کودکان: این شامل عمل‌هایی مانند جراحی تخلیه مایع مغزی و جراحی‌های اعصابی مختلف می‌شود.

پس از جراحی کودک، چه مراقبت‌هایی نیاز است؟

پس از جراحی کودک، نکات زیادی باید رعایت شوند تا کودک در بهترین حالت دوره نقاهت خود را طی کند. این مراقبت‌ها شامل مراقبت از جای جراحی، دنبال کردن توصیه‌های پزشک در مورد تغذیه و فعالیت‌های روزمره، و مدیریت درد می‌شود. باید به دقت به علائم بعد از جراحی توجه کرده و در صورت نیاز به پزشک مراجعه کنید. 

پیدا کردن بهترین جراح کودکان با کمک راویل!

نیاز به یک پزشک فوق تخصص درجه یک در استان البرز دارید که در موقعیت‌های اورژانسی بتواند کمک حال شما و فرزندتان باشد، پس جای درستی هستید! تیم راویل، با تلاش و دقت بسیار توانسته است، لیست اسامی و شماره تماس پزشکان فوق تخصص جراح کودکان در استان البرز را جمع‌آوری کند تا شما بتوانید یک انتخاب خوب داشته باشید. مهم‌ترین مزیت انتخاب از این لیست، علاوه بر دسترسی داشتن به تمامی پزشکان، امکان مطالعه نظرات بیماران قبلی هر پزشک است.
 

دیدگاه کاربران
آخرین نظرات منتشر شده اصناف

اشتراک گذاری