متخصص جراحی دهان فک و صورت

3 متخصص جراحی دهان فک و صورت برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

متخصص جراحی دهان فک و صورت در گوهردشت کرج
متخصص جراحی دهان فک و صورت
فیلتر نتایج
کسب و کارهای تبلیغاتی
  • برند
  • فیلتر شهر و محلات

3 متخصص جراحی دهان فک و صورت برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

متخصص جراحی دهان فک و صورت در گوهردشت کرج

پزشکان متخصص جراحی دهان و فک در یکی از مهم‌ترین بخش‌های دندانپزشکی فعالیت می‌کنند که می‌توانند زیبایی و راحتی را به بیماران ارائه کنند. وظیفه اصلی آن‌ها، تشخیص، درمان و اصلاح مشکلات جراحی و غیرجراحی در منطقه دهان و فک است.  کسانی که به مشکلات فکی دچار هستند و در تنفس مشکل دارند، باید به متخصص جراحی دهان و فک صورت مراجعه کنند.

به طور کلی این پزشکان می‌توانند مشکلات که توسط دهان و فک‌ها ایجاد شده است را رفع کنند.

جراحی فک اصلاحی (ارتوگناتیک) چیست؟

جراحی فک اصلاحی یا ارتوگناتیک به یک نوع جراحی دهان و فک گفته می‌شود که به منظور اصلاح مشکلات ترتیب و تعامل بین فک‌ها و دندان‌ها انجام می‌شود. این نوع جراحی توسط فوق متخصصان جراحی دهان و فک انجام می‌شود که دارای دانش و تجربه ویژه در زمینه ارتوگناتیک هستند. جراحی فک اصلاحی به منظور تصحیح مشکلاتی مانند اعوجاج‌های فکی و صورتی، ترتیب نادرست دندان‌ها، تعامل نامناسب فک‌ها، و مشکلات تنفسی مرتبط با ساختارهای دهان و فک انجام می‌شود. این جراحی می‌تواند به بهبود عملکرد دهان و فک، کاهش درد و ناراحتی‌ها، افزایش کیفیت زندگی، و بهبود ظاهر بیماران کمک کند.

چه زمانی باید به جراح فک مراجعه کنیم؟

اگر با مشکلاتی مانند اعوجاج‌های فکی یا صورتی، مشکلات ترتیب دندان‌ها، مشکلات در تعامل فک‌ها یا مشکلات تنفسی مرتبط با ساختارهای دهان و فک روبرو هستید پیشنهاد می‌شود به جراحی دهان فک و صورت مراجعه کندی. به عنوان مثال:

  1. اعوجاج‌های فکی و صورتی: اگر باز یا بسته بودن فک‌تان با مشکل همراه است که باعث ایجاد اختلال در جوانبی از زندگی خود مثل جوانب ظاهری یا عملکردی دهان و فک شده است.
  2. ترتیب نادرست دندان‌ها: اگر دندان‌های شما به صورت نادرستی ترتیب گرفته‌اند و نیاز به تنظیم و ترتیب مجدد آنها دارید.
  3. مشکلات تعامل فک‌ها: اگر مشکلاتی مثل جلو بودن فک، درد و ناراحتی‌های مزمن در ناحیه فک و صورت تجربه می‌کنید.

بهترین متخصص جراحی دهان، فک و صورت را چگونه پیدا کنیم؟

به دنبال بهترین پزشک فوق تخصص جراحی دهان، فک و صورت هستید و نمی‌توانید بهترین پزشک‌های این زمینه را پیدا کنید؟ نگران نباشید! تیم راویل، با تلاش و دقت بسیار توانسته است، لیست اسامی و شماره تماس پزشکان فوق تخصص جراحی دهان فک و صورت در استان البرز را جمع‌آوری کند تا شما بتوانید بهترین و محبوب‌ترین پزشک‌ها را بشناسید.
 

دیدگاه کاربران
آخرین نظرات منتشر شده اصناف

اشتراک گذاری