متخصص پزشکی هسته ای

3 متخصص پزشکی هسته ای برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

متخصص پزشکی هسته ای در گوهردشت کرج
متخصص پزشکی هسته ای
فیلتر نتایج
کسب و کارهای تبلیغاتی
  • برند
  • فیلتر شهر و محلات

3 متخصص پزشکی هسته ای برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

متخصص پزشکی هسته ای در گوهردشت کرج

متخصص پزشک هسته ای (Nuclear medicine specialist) با توجه به کاربردهای تکنولوژی هسته‌ای در تشخیص، درمان و پیشگیری از بیماری‌ها و مسائل پزشکی فعالیت می‌کنند. متخصصان پزشکی هسته‌ای با تجربه و آخرین دانش علمی، نسبت به گرفتن تصاویر تشخیصی مانند توموگرافی کامپیوتری (CT)، تصویربرداری تکنسیوم (SPECT) و پوزیترون امیشن توموگرافی (PET) اقدام می‌کنند. در نتیجه به تشخیص دقیق‌تر و مدیریت بهتر بیماری‌ها از جمله بیماری‌های قلبی، عروقی، عصبی و سرطانی می‌پردازند.

چه زمانی به متخصص پزشکی هسته‌ای مراجعه کنیم؟

  1. تشخیص بیماری‌ها: در صورتی که دچار علائم یا نشانه‌هایی هستید که نیاز به تشخیص دقیق و تصویربرداری هسته‌ای دارد، می‌توانید به متخصص پزشکی هسته‌ای مراجعه کنید. مثلاً در صورت بیماری‌های قلبی، عروقی یا سرطانی
  2. بررسی و تجزیه و تحلیل نتایج تست‌های هسته‌ای: در صورتی که تست‌های هسته‌ای از جمله تصویربرداری SPECT یا PET انجام داده‌اید و نیاز به تفسیر و تجزیه و تحلیل نتایج دارید، متخصص پزشکی هسته‌ای می‌تواند به شما کمک کند.
  3. برنامه‌ریزی درمان هسته‌ای: اگر نیاز به درمان‌های هسته‌ای دارید، متخصص پزشکی هسته‌ای می‌تواند روند درمان‌تان را برنامه‌ریزی کند.

معرفی روش‌های تصویربرداری هسته‌ای

تصویربرداری هسته‌ای شامل روش‌هایی است که با استفاده از مواد رادیوفارماسوتیکال و اشعه‌های هسته‌ای اطلاعات دقیق از داخل بدن را ارائه می‌دهند. این تصویربرداری‌ها شامل توموگرافی کامپیوتری (CT)، تصویربرداری تکنسیوم (SPECT) و پوزیترون امیشن توموگرافی (PET) می‌شوند.  در روش اول یعنی روش CT ترکیبی از اشعه ایکس و کامپیوترها برای ایجاد تصاویر مقطعی از بدن استفاده می‌شود. در روش SPECT ماده رادیوفارماسوتیکال به بدن تزریق می‌شود و سپس تصاویر سه‌بعدی از توزیع این ماده در بدن ایجاد می‌شود. در روش آخر یعنی PET ماده رادیوفارماسوتیکال به بدن تزریق می‌شود که بررسی توزیع گلوکز و دیگر مواد در بدن را امکان‌پذیر می‌کند.

راویل؛ مرجع پزشکان و متخصصان 

راویل به شما کمک می‌کند تا در میان هزاران متخصص پزشک هسته ای، پزشک متخصص مد نظرتان را پیدا کنید. تیم ما یک لیست از اسامی و راه‌های ارتباط با متخصصان پزشک هسته‌ای فراهم کرده است که بتوانید به راحتی با آن‌ها تماس بگیرید و یک وقت ویزیت تنظیم کنید.
 

دیدگاه کاربران
آخرین نظرات منتشر شده اصناف

انقد رستوران تکراری رفتم که خسته شده بودم و خوشبختانه اینجا با رستورانای جدیدی که اصن نمیدونستم وجود دارن آشنا شدم.

به نظرم قبل این که بخوایم توی کرج هر جایی بریم، باید یه سر به راویل بزنیم. لامصب با یه جاهایی آشنا میشی که انگار وجود نداشتن و تو نمیدونی چجوری نمیدونستی که اینا هستن...

با تشکر از جناب دکتر افشین تقی خانی به خاطر خدمات و دلسوزی ایشان.

اشتراک گذاری