درمانگاه ساخت ارتز و پروتز ارتوپدی فنی پاسارگاد | آدرس، تلفن، نظرات و... [در آبان 1403] - راویل

درمانگاه ساخت ارتز و پروتز ارتوپدی فنی پاسارگاد
امتیاز کاربران  0  (0)
  • آدرس : استان البرز  |  شهرستان کرج  | کرج، منطقه 9، خیابان بهشتی، بین چهاراه طالقانی و میدان شهدا، ساختمان رازی، طبقه چهارم، واحد 41
  • کد پستی : 3183777318
  • ایمیل :
  • شماره تماس : 026-32285495 09393976674 026-32216391
  • تقویم فعالیت : تمامی روز های هفته باز است ( هم اکنون باز می باشد )
  • شبکه های اجتماعی :
  • وبسایت : www.pasargadmed.com

موسسه ارتوپدی فنی پاسارگاد از سال 1391 در کرج شروع به فعالیت کرد در این مرکز به صورت تخصصی پروتز یعنی دست و پای مصنوعی ساخته می شود. قطع عضو یا آمپوتاسیون به دلایل مختلفی نظیر تصادف، ضربه و سانحه،تومور،دیابت،و یا دلایل مادرزادی روی می دهد. مشاوره جهت دریافت پروتز به صورت تلفنی و حضوری رایگان انجام می شود. با توجه به شرایط جسمانی و مالی بیمار اعلام قیمت می گردد و ساخت و تحویل با هماهنگی در اسرع وقت انجام مشود. انواع بریس ها و اسپیلت با توجه به نسخه بیمار ساخته می شود. کفی طبی با اسکن کف پا انجام می شود. کفش طبی در رنگ بندی های متنوع با توجه به نسخه بیمار ساخته می شود. برساعت فعالیت روزهای شنبه الی چهارشنبه از ساعت 16 ال 20 میباشد.
در مرکز ارتوپدی فنی پاسارگاد به صورت تخصصی ساخت انواع پروتز ( دست و پای مصنوعی) توسط کارشناسان مجرب پروتزیست انجام می شود. مشاوره جهت دریافت پروتز رایگان است.برای افرادیکه به دلیل دیابت یا بیماری قند خون دچار قطع عضو از ناحیه پا شده اند پروتز های مخصوص با استفاده از لاینر های سیلیکونی و قفل های شاتل ساخته میشود. برای افرادیکه از ناحیه بالای زانو دچار قطع عضو گردیده اند با توجه به وزن و نوع فعالیت و سن آنها مفصل زانو معرفی میگردد. انواع مختلفی از مفاصل زانو برای این سطح از قطع عضو وجود دارد که کیفیت راه رفتن و زندگی این افراد را بدون نگرانی از خطر زمین خوردن بالا میبرد. اتواع پنجه های پروتزی ساده و مفصل دار و کربنی برای بهبود کیفیت راه رفتن وجود دارد که برای هر فردی نوع مناسب با وضعیت جسمانی ومالی معرفی میگردد . پروتز های زیبایی و مکانیکی و مایوالکتریکی جهت افراد دچار قطع عضواز ناحیه اندام فوقانی قابل انجام است. پروتز های سیلیکونی جهت قطع عضو انگشتان از دیگر خدمات مرکز ارتوپدی فنی پاسارگاد است. ساخت انواع ارتز ( وسایل کمکی معلولین) از سایر خدمات مرکز ارتوپدی فنی پاسارگاد است.انواع بریس های اندام تحتانی جهت افراد دچار فلج اطفال و ضایعه نخاعی ساخته میشود. انتخاب نوع مفصل و جنس قطعات با توجه به وزن فرد و سطح فعالیت وی میباشد.ارتز های پس از جراحی و شکستگی ها جهت کنترل و نگهداری محل آسیب دیده ساخته میشود. اسپیلنت های بلند و کوتاه اندام تحتانی جهت کودکان دچار فلج مغزی و کوتاهی تاندون آشیل قابل انجام است. درمان های پس از جراحی کودکان دچار کلاب فوت با بریس کفش انجام میگیرد. ساخت کفش طبی و کفی طبی با اسکن کامپیوتری از کف پا انجام می شود. کلیه وسایل اصلاحی برای بدشکلی های اندام ها و ستون فقرات و بیماری های کودکان در اسرع وقت قابل انجام است.

مشاوره تلفنی با شماره موبایل 09393976674 از ساعت 10 صبح الی 21 روزهای شنبه الی پنجشنبه امکان پذیر است.

دیدگاه کاربران
اشتراک گذاری