داروخانه شبانه روزی

3 داروخانه شبانه روزی برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

داروخانه شبانه روزی در گوهردشت کرج
داروخانه شبانه روزی
فیلتر نتایج
رسانه های اجتماعی :
شماره تماس :
آدرس :
استان البرز، کرج، رجایی شهر (گوهردشت)، هشتم فاز 1، فاز یک گوهردشت، هشتم فاز ۱
کسب و کارهای تبلیغاتی
  • برند
  • فیلتر شهر و محلات

3 داروخانه شبانه روزی برتر گوهردشت کرج [در مرداد 1403] - راویل

داروخانه شبانه روزی در گوهردشت کرج

در زمان‌های بحرانی و نیاز فوری به دارو، دسترسی به داروخانه‌های شبانه‌روزی بسیار حائز اهمیت است. داروخانه‌های شبانه روزی به عنوان منابعی مهم برای تأمین نیازهای دارویی افراد در ساعات غیراداری و روزهای تعطیل شناخته می‌شوند. این مراکز، امکان خرید داروها و محصولات دارویی را در ساعاتی که دیگر داروخانه‌ها بسته هستند، فراهم می‌کنند. در این صفحه می‌توانید یک لیست کامل از داروخانه‌های شبانه‌روزی پیدا کنید.

چه داروهایی را می‌‌توانید از داروخانه شبانه روزی تهیه کنید؟

داروخانه‌های شبانه‌روزی به عنوان مراکزی هستند که در ساعات غیر اداری و تعطیلی دیگر داروخانه‌ها فعالیت می‌کنند. این مراکز علاوه بر ارائه داروها، اقلام دیگری نیز مانند محصولات بهداشتی و آرایشی، لوازم پزشکی و ابزارهای پزشکی را نیز به مشتریان خود عرضه می‌کنند. 

از داروهای متداولی که از داروخانه‌های شبانه‌روزی تهیه می‌شود، می‌تواند به مسکن‌ها از جمله آسپرین، ژلوفن و ایبوپروفن اشاره کرد. این داروها می‌توانند باعث کاهش دردهای ناگهانی باشند که شب هنگام به سراغ‌تان آمده‌اند. داروهای دیگری نیز مانند داروهای ضد حساسیت مثل آنتی‌هیستامین، داروهای ضد اضطراب مثل بنزودیازپین‌ها از داروخانه‌های شبانه‌روزی خریداری می‌شوند. 

آیا داروخانه‌های شبانه‌روزی در روزهای تعطیل باز هستند؟

بله، داروخانه‌های شبانه‌روزی در روزهای تعطیل نیز فعالیت دارند. این مراکز با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به تمامی افراد در طول شبانه روز و روزهای تعطیل فعالیت می‌کنند. با توجه به اینکه بیماری‌ها و نیازهای درمانی در هر زمانی ممکن است پیش آید، داروخانه‌های شبانه‌روزی برای رفاه حال شهروندان در تمامی ایام سال می‌توانند بهره‌برداری شوند. بنابراین، در صورت نیاز به دارو در روزهای تعطیل نیز می‌توانید به داروخانه شبانه‌روزی مراجعه کنید.

آیا داروخانه شبانه روزی در استان البرز وجود دارد؟

بهم خوردن آرامش با علائم بیماری‌ها، درد و اضطراب در ساعات آخر شب، می‌تواند خیلی آزاردهنده باشد. در این موقعیت‌ها ضروری است که به یک داروخانه شبانه روزی مراجعه کنید. تیم راویل توانسته است یک لیست کامل از داروخانه‌های شبانه روزی استان البرز جمع‌آوری کند تا شما بتوانید در موقعیت‌های اضطراری به آن‌ها مراجعه کنید. شما می‌توانید داروخانه‌های شبانه‌روزی را بر اساس نزدیکی به شما هم مشاهده کنید.
 

دیدگاه کاربران
آخرین نظرات منتشر شده اصناف

اشتراک گذاری